2009. július 28., kedd

JÚLIUS 28 – A GENGSZTERTÉVÉS MESÉI ELLENZÉKI LAPBAN

A spanyol újságíró Julio César Alonso kedd délután azzal vádolta meg John Arandia újságírót, hogy ellopta a személyes adatait a saját flash memóriájából, akkor amikor felkérték, hogy a televíziós programban a fent említett anyagokról beszéljen. Kijelentette Alonso, hogy a kért dokumentumok kiadását megengedi, de csak a hazafias tévének. Aki ezt a lopást megtette az egy villámújságíró volt, úgy hívják, hogy John. Bíztam abban, hogy a flashmemória ügyében felhív majd. De ő közben az összes információkat lemásolta a számítógépére - mondta Alonso. Alonso kifejezte felháborodását és kijelentette, hogyha az útlevelének a képe megjelenik az ő engedélye nélkül, ahol majd "Ne veszítsd el nekem, hogy" címmel foglalkozik majd vele az Arandia tévéje, a Red Uno (Egyes Hálózat). Julio César Alonso azt mondta, hogy mielőtt engedélyezte a programban szereplést és a videókat, akkor nem engedte meg a dokumentumok közlését. A műsorban semmi rejtegetnivalóm nem volt. Vajon tudunk beszélni erről egy levélben a tévével? Én csinálok egy Word dokumentumot, amelynek segítségével meg lehet válaszolni. Alonso megkérdezte, hogy visszakapja-e az anyagot vagy már törölték a memóriát? Azt szeretném, ha visszakaphatnám a flash memóriát és remélem nem került törlésre. Ez az embernek a saját számítógépe és nem egy levél amit engedélyeztem nekik hogy azt mutathatják. Hanem egy útlevélről volt szó. Ez nem újságíró, hanem egy propagandista. Ezeket a vádakat említette a spanyol újságíró, hogy John Arandia tisztázza magát. Mert a személyes dokumentációinak a közlésére nem adott engedély Julio César Alonso. Mr. Alonso pénteken érkezett meg a tévébe interjút adni. Arandia azt mondta, hogy nyilván ez az információ volt a számítógépen, kinyitottam egy levelet. Az úrnál nem láttam semmi rosszat, de azt, hogy engedély nélkül használtam volna? Ha már baj van, akkor előre kellett volna szólnia, hogy bármely olyan dokumentumot amit készített saját maga. A programban tegnap este azt mondtam neki, hogy mennyi idő volt a vakura? 5 perc?. És ő azt válaszolta nekem, hogy kevesebb idő volt, és azt mondták, hogy találtak egy levelet, hogy ez engem érdekelne, hogy megvitassák. Az ön engedélyével lehet eltüntetni egy levelet? És azt mondta, ha bizonyítani tudják, hogy minden abszolút hatósági volt. Alonso megmutatta nekem az útlevélét, amivel itt él és még a beutazási vízumot is mutatta, amivel a többi országba is elmegy, ahol a háborús téma foglalkoztatja - mondta Arandia. Arandia azt is mondta, hogy nem fél a bírósági eljárástól, ha beidézik. Inkább azok érintettek, akiknek az intézkedései nem megfelelőek. Ahogy beszéli a spanyolt, így a kasztiliaiak beszélnek, ebből is egyértelmű volt egyes hanghordozása a panaszkodásnál. Ha ennek az embernek szerettem volna felhasználni a magándokumentumait, ahhoz az ön engedélyét kértem volna. Mi az, hogy jártam tegnap este ott? Utalva Julio César Alonso állítására. Ott volt a munkám- mondta Arandia. (erbol.júl.21)
Megjegyzésünk: Már a sokadik ellenzéki lapot piszkálja az, hogy a spanyol újságíró kasztiliai nyelven beszél. Meg lehet nézni, hogy a spanyol világosan fejezi ki magát, de ez a tévés zavarosan magyarázgat. A tévéjének honlapja éppen olyan szennyes, mint a hazaia hasonló tévéké. Kép: baloldalon a spanyol, jobbolalon a lopós tévés