2009. augusztus 18., kedd

AUGUSZTUS 18 - VÉLEMÉNYEK




Kép: terroristák tablója és Rózsa Chico filmjében



VÉLEMÉNYEK LEVELEZŐLISTÁRÓL

Ez az egész szerintem összefügg a magyarokat mindig rossz színben feltüntetni akaró vilagméretű zsido konspiraciókkal. Ami engem illet ez az Eduardó engem nagyon emlékeztet Che Guevara romantikusnak szánt és nagyon mocskos fegyveres szarkeverésére. Szerintem egyaltalán nem voltak ártatlanok és nem véletlenül lőttek agyon őket, biztosan volt náluk is fegyver, csak nem tudták használni. Én hiszek a boliviai elnöknek, akit már kommunistának is gyaláztak. Miért lövette volna le a kommunista elnök a kommunista terroristákat? Ez sem logikus. (1hozzászólás)

Hogy ez nem igaz? Mondják ők. (a testvére is – Edit - többek közt). Tudod, ha arról szólna a történet, hogy elugrottak Bolíviába kirándulni és Evo Morales emberei összefogdosták őket az utcán és kivégezték őket - az egészen más. És akkor még nem is szóltunk arról, ki adta a pénzt erre, ki szervezte? Nem 20 fillér Bolíviába eljutni, fegyvereket szerezni és szállodában lakni. Én a segélyemből még Ferihegyig sem jutnák el - kis túlzással. Mindenképpen érdekes eset. Talpaljanak, kolduljanak ,könyörögjenek a zsidóknál, ők úgysem rajonganak Evo Moralesért, és meglehet, ők voltak a felbujtók és a pénzelők is egyben. Minket meg érdektelenséggel vádolnak. Amikor mentek Bolíviába, akkor sem nagyon avattak bele. Akkor miért pont most? Csak nem a magyar birkatürelmére, megbocsájtására és adakozási kedvére (lényegesen jobb mint a zsidóké, ha olyan egyáltalán létezik) számítanak. (2hozzászólás)
Kép: Rózsa meglátogatta az argentin Gary Prado Salamont, aki a Che Guevarát elfogó csapat parancsnoka volt